Panie, sprawdźcie nową kolekcję stworzoną przez influencerkę modową, włoską królową Instagrama, blogerkę, przedsiębiorcę i modelkę Chiarę Ferragni.
Chiara wybrała tradycyjną francuską markę Lancôme do współpracy przy swojej nowej kolekcji kosmetyków do makijażu. Kolekcję można rozpoznać po błyszczącym różowym opakowaniu i typowym symbolu Chiary - zamkniętym i otwartym niebieskim oku z wydatnymi rzęsami. Jest to znak rozpoznawczy wszystkich jej projektów.
Głównym produktem tej kolekcji jest tak zwana Flirting Palette, która odzwierciedla styl Chiary - zalotny, zabawny, inspirujący. Paleta jest wielofunkcyjna, zawiera wszystko, czego potrzebujesz do wykonania pięknego makijażu w stylu Chiary. Znajdziesz w niej cztery cienie do powiek, trzy połyskujące rozświetlacze (których możesz użyć również na oczach), cztery odcienie szminki, róż i błyszczyk do ust. W palecie znajdują się również trzy pędzle do aplikacji.
"Jestem przekonana, że makijaż to ogromna broń, która sprawia, że czujesz się lepiej i łatwiej jest stawić czoła codziennym wyzwaniom, aby osiągnąć swoje cele" - powiedziała Chiara Ferragni.

Chiara Ferragni zaczęła być znana szerszej publiczności około 10 lat temu, kiedy założyła swój blog poświęcony kreatywnym strojom w stylu ulicznym. Szybko została zauważona przez magazyny modowe i wkrótce trafiła na okładkę magazynu Vogue. Stopniowo różne marki modowe zaczęły oferować blogerce współpracę. Dziś Chiara projektuje własne kolekcje, które są sprzedawane w ponad 350 sklepach na całym świecie.
Chiara jest bardzo popularna we Włoszech, nie tylko ze względu na swój gust modowy, ale także za otwartość i chęć dzielenia się swoim życiem osobistym z fanami na Instagramie (@chiaraferragni).w 2018 roku poślubiła włoskiego rapera znanego jako Fedez w sukience Dior, a ślub został uznany za ślub roku. Razem z mężem wychowują młodego syna.